VEELGESTELDE VRAGEN 

  1. Kan ik ook een bestelling als verrassing naar een ander versturen?
    Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul in het opmerkingenveld het adres van de ontvanger in. Wij zorgen ervoor dat de ontvanger zijn verrassing thuisbezorgd krijgt en het uiteraard leuk verpakt is. Persoonlijke boodschap aan toevoegen? Dat kan. Vul dit dan ook in in het opmerkingenveld.

  2. Hoe worden de producten verpakt?
    Onze kleding pakken wij netjes in folie in.  We maken er echt een cadeautje van. Vervolgens gaat er een stevige verzendzak of doos omheen. De sieraden worden verpakt in een beschermzakje en gaan vervolgens een bubbeltjes envelop in. 

  3. Kan ik mijn eigen wensen voor een sieraad doorgeven?
    Ja, dat kan! Stuur mij dan een DM via social media of een e-mail.

  4. Hoe worden de verzendkosten berekend?
    Aan de hand van de tarieven van PostNL. Dit bedrag dekt echt alleen onze kosten voor postzegels en de materiaalkosten voor verzending. 

  5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    We streven ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling dezelfde dag of de volgende werkdag. Bij hoge uitzondering kan er een afwijkende levertijd gelden. Uiteraard stellen we je hiervan op de hoogte. 

  6. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
    Ben je ergens niet tevreden over? Neem dan eerst contact met mij op via info@stuff-musthaves.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2020 - 2021 STUFF musthaves | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel