VEELGESTELDE VRAGEN 

  1. Waar zijn jullie gevestigd?
    Wij hebben sinds april 2021 ons eigen kantoor aan de Huizermaatweg 600, te Huizen. Je bent meer dan welkom om je bestelling af te halen of om te shoppen op afspraak. Als je je bestelling wilt afhalen vink je dat aan in het betaalproces. 

  2. Mag ik altijd mijn bestelling retourneren?
    Ja, je hebt wettelijk het recht om je bestelling zonder opgave van reden terug te sturen. Je ontvangt dan netjes je aankoopbedrag en verzendkosten binnen 14 dagen terug op je rekening. Let op: gepersonaliseerde artikelen, zoals custom made sieraden, kunnen niet retour. 

  3. Als een artikel niet meer op voorraad is, kunnen jullie deze dan alsnog bestellen?
    We willen het altijd proberen om een artikel terug op voorraad te krijgen. Stuur ons een e-mail via info@stuff-musthaves.nl en geef aan om welk artikel het gaat. Wij houden je dan op de hoogte van dit artikel en doen ons best deze weer op voorraad te brengen. 

  4. Kan ik ook een bestelling als verrassing naar een ander versturen?
    Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul in het opmerkingenveld het adres van de ontvanger in. Wij zorgen ervoor dat de ontvanger zijn verrassing thuisbezorgd krijgt en het uiteraard leuk verpakt is. Persoonlijke boodschap aan toevoegen? Dat kan. Vul dit dan ook in in het opmerkingenveld.

  5. Hoe worden de producten verpakt?
    Onze kleding pakken wij netjes in beschermfolie in.  We maken er echt een cadeautje van. Vervolgens gaat er een stevige verzendzak of doos omheen. De sieraden worden verpakt in een beschermzakje en gaan vervolgens een bubbeltjes envelop in. 

  6. Kan ik ook iets omruilen voor een andere maat? 
    Ja, dat kan! Stel dat je een broek hebt besteld, maar een maatje groter of kleiner nodig hebt, stuur ons dan even een berichtje via info@stuff-musthaves.nl. Bestel het product opnieuw en zorg dat je je andere item retourneert. De eventuele kosten van de heenzending worden dan teruggeboekt op het bij ons bekende rekeningnummer 

  7. Hoe worden de verzendkosten berekend?
    Aan de hand van de tarieven van PostNL. 

  8. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    We streven ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling dezelfde dag of de volgende werkdag. Bij hoge uitzondering kan er een afwijkende levertijd gelden. Uiteraard stellen we je hiervan op de hoogte. 

  9. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
    Ben je ergens niet tevreden over? Neem dan eerst contact met mij op via info@stuff-musthaves.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2020 - 2024 STUFF musthaves | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel