RETOURNEREN
We vragen je uiteraard goed na te denken alvorens je koopt. Voor ons als kleine ondernemer zijn retouren echt funest en bovendien mega slecht voor het milieu. Toch kan het voorkomen dat het niet helemaal is wat je ervan verwacht had.
Is je bestelling toch niet helemaal wat je had gedacht? Dan kun je jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aanmelden voor retour. Je hoeft niet op antwoord te wachten om je retour terug te sturen. Na de retourmelding heb je maximaal 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien je de gehele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de verzendkosten van de bestelling terug op je rekening.
LET OP: Wij verzoeken jullie je pakketten alleen met PostNL aan te bieden. Met DHL krijgen wij te vaak de melding dat de pakketten naar een servicepunt zijn gebracht en wij halen geen pakketten op!
Hoe retourneer je een product?
Stuur een e-mail naar retour@stuff-musthaves.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer en het artikel wat je retour stuurt. Uiteraard kun je ook het retourformulier invullen en naar ons mailen. Je vindt het formulier hier: HERROEPING/RETOURFORMULIER
Je hoeft NIET te wachten op een reactie op je retourmelding
Verpak de artikelen in een goede verpakking, zodat ze onbeschadigd retour komen. Voeg het retourformulier of een briefje met daarop je naam en het ordernummer bij je bestelling. Zonder begeleidend briefje of retourformulier kunnen wij een retour niet behandelen.
Frankeer je retour, check nogmaals ons retouradres (zie onder) en breng je pakket naar een PostNL punt. Zorg altijd voor een track&trace code, zodat je kunt aantonen dat je retour daadwerkelijk met de post is mee gegaan. De kosten én het risico van de retourzending zijn voor eigen rekening.
Retourneren met Klarna
Heb je je bestelling voldaan met Klarna? Dan gaat dit geheel buiten ons om. Zorg er dus zelf dat je je retour aanmeldt in je KLARNA-app. Hierdoor zal je betaling "pauzeren", totdat Klarna de bestelling heeft aangepast en/of geannuleerd. Dit geschiedt meestal binnen 14 dagen dus het aanmelden van je retour bij Klarna zorgt ervoor dat je niet hoeft te betalen. Doe je dit niet, dan zul je van Klarna vrij snel een betalingsherinnering krijgen. En dat is natuurlijk niet wat je wil als je een item retourneert. :-)
Retouradres
STUFF-Musthaves
Laantje van Heijenbrock 18
1261 ZK Blaricum
Belangrijk om te weten:
- Valt jouw retour buiten de wettelijk geldende termijn van 14 dagen, dan wordt je retour niet in behandeling genomen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken om jouw pakketje terug te krijgen.
- Gepersonaliseerde artikelen (bijvoorbeeld custom made sieraden of brillenkoorden) kunnen niet retour.
- Wij geven géén garantie op producten met steentjes, strass, studs, pailletten en pillen van stof.
Heb je nu nog vragen over het retourproces? Neem gerust contact met ons op via info@stuff-musthaves.nl.